Translate

onsdag 31 augusti 2016

Uppgift 24 i Bosses tävling





Uppgiften av Bosse

A Bild på Biblioteket


Eftersom det inte står Bibliotek utanför, ser ni att det står inne,  innehåller bibliotek och gymnasium.
Upplands Väsby


B  Bild på en Kurt Wallanderroman


C Bild på en bok som handlar om diabetes


D
Bild på en bok som handlar om Gotland


E
Bilduppslag på en delfin


F
Bild på en Astrid Lindgren bok



G
Bild på en ABC-bok


H
Bild på en bok som handlar om ämnet film


I
Bild på en poesi/diktbok av en kvinnlig poet



J
Bild på en memoarbok som handlar om en manlig person


K
Bild på en DVD



L
Bild på en bok som du kan rekommendera till oss andra


Det blir den här Flyga Drake / Khaled Hosseini som jag verkligen kan rekommendera. älskade den boken.

M
Tyvärr fanns inte din bok Bosse ,-)
"Skimrande ögonblick-och dagar i grått.

Bosse&Solveig Lidèn


N
Bilderna
Bild 1 Jag chansar på Skara
Bild 2  Jag chansar på Varberg
Bild 3 Jag chansar på Tomelilla



Tryck på bilden så blir den större, hoppas nu inte jag gjort något misstag, 
när jag kom hem från bibblan hade jag feber och känner mig yr, ,-))
Så allt känns virrigt ,-) Flunsan på G tror jag.


https://bosseliden.wordpress.com

11 kommentarer:

  1. Jag har varit i Upplands-Väsby några gånger. Dock aldrig på bibblan. Ett tag gick vi in på alla bibliotek vi såg när vi var någonstans. Okej. Om de var öppna. Mina dyrkar använder jag till annat. :) Tack för boktipset.
    Bra och snabbt fixat.
    Kram Bosse som ska ut igen på balkongen och läsa klart den roliga boken jag håller på med.
    Ps. Vad är det för stil. Inte köpt in min bok. Hoppas verkligen de har kåseriboken. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg ju nu att jag tog fel bok ,-)))
      Men ringde och frågade om dom hade den andra, nej det hade dom inte!

      Radera

  2. Grattis, wow så bra jobbat... :D)

    Kram på dig ♥

    SvaraRadera
  3. Grattis och bra jobbat säger jag! Hoppas att det inte är flunsan utan att du känner dig piggare snart igen.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nog flunsan, har hört flera nu som fått den, tur jag hann slutföra Bosses uppgift ,-))

      Radera
  4. Så fint du fått i hop det!
    :-)kram!

    SvaraRadera
  5. Grattis till väl lyckat och utfört uppdrag.
    Ler och minns....Jag har ju arbetat i väsby mellan 1970 och 2007 och bott där till 2002.
    Bibblan har jag ju ofta besökt och under årens lopp och känner så väl till både biblotek och resten av kommunen.
    Tar mig fortfarande turer dit...

    SvaraRadera
  6. Bra och snabbt jobbat. Hoppas flunsan gått över.
    Kram

    SvaraRadera